Clicky

SNIPER - Sales Navigator Implementation Program, Execution & Results

Is New business belangrijk?

Als new business voor uw organisatie belangrijk is, waarom zou u dit onderdeel dan volledig uitbesteden?

Waarom niet gewoon zelf doen zodat u volledige controle en eigendom houdt?

 

Wij vinden dat Lead Generatie tot en met het maken van kwalitatieve afspraken bij potentiële klanten door uzelf of namens uzelf gedaan moet worden. 

Geinig tooltje of een sales ondersteunende business tool?

LinkedIn Sales Navigator kan ingezet worden als zeer krachtige tool voor sales professionals die zich richten op het binnenhalen van New Business.

 

Zonder een deskundig training wordt het echter vaak alleen gebruikt als uitgebreide zoekmachine.

 

Een dure zoekmachine in dat geval.

 

Gemiste kansen, verloren euro’s.

 

Training of implementatie?

Dat is eigenlijk de grote vraag. Wil je je salesteam een trucje leren of ga je Sales Navigator en Social Selling daadwerkelijk implementeren in het sales proces om constructief resultaten te behalen?

Als je alleen een training wilt dan kan dat prima via onze site: https://www.linkedin-trainer.nl 

Maar neem eerst even de tijd om deze pagina door te nemen. 

Marketing en Sales moeten samenwerken

En waarschijnlijk gebeurt dat al binnen uw organisatie. Maar versterken ze elkaar ook bij hun eigen processen? Hebben ze dezelfde doelstellingen?

 

Communiceren ze goed met elkaar? 

Gestandaardiseerd proces, op maat voor uw organisatie toegepast​

Geen bedrijf is het zelfde. Ook die van u niet. En dat is maar goed ook, dat geeft u bestaansrecht. 

 

Dat gaan we met dit programma ook niet veranderen via een of andere standaard blauwdruk. We gaan u geen processen opdringen of tooltjes. 

 

We gaan onze kennis en ervaring toepassen om uw huidige visie en werkwijze te versterken. Op uw manier.

Intensief en uniek programma

Omdat wij ons onderdompelen in uw organisatie tijdens dit programma kost ons dat veel energie en aandacht. Die willen wij ook geven en daarom doen wij dit programma ook maar tien keer per jaar. Anders verslapt onze focus en krijgt u niet de toewijding en aandacht waar u recht op heeft.

 

We gaan voor resultaten. De best mogelijke resultaten. Resultaten voor u. Niet voor minder.